Media mark reklam.

Idol är över och här har man suttit och bölat hej vilt haha :p
Alexander bard kan ju bara dra någonstans för han hör ju inte hemma där för fem öre,  varför skaffa sig någon som man ALLTID hackar på, jaja Robin och Moa var ju helt klart bäst, fick rysningar i hela kroppen , härlig känsla :)
Hoppas ni där hemma tittade på det annars kan ni ju gå in på tv4.se och kolla klippen där :)
Nu till en annan rolig sak har ni sett media marks senaste reklam ?? haha jag skrattar ihjäl mig varje gång eftersom André tycker att den rosa gubben som sitter i trucken är jag hahaha ;)
I morn bär det av till ullared, wiho inte den bästa helgen jag vet men skit i det vi får trängas med kärringarna och kundvagnarna ;) tio poäng för en tant 20 för två på en gång ;) hahha skoja :p

Kommentarer
Postat av: weronica

Hahah den där reklamnen är ju så bra :) Jag brukar säga att han liknar min karl ;) haha

2011-11-29 @ 12:28:26
URL: http://mylifeandmytime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0