Mörkt

Det är mörkt när man går och lägger sig och det är mörkt när man vaknar, usch det är riktigt tråkigt och det är nog tur man inte jobbar natt alltid för då hade jag fan blivit deprimerad av allt mörker..
Nu har jag bara denna natten också och sen är det helg vilket ska bli skönt.
I morgon blir det kina mat och på lördag ska vi på middag hemma hos mina föräldrar :) skönt att slippa stå vid spisen.

Har faktiskt inte så mkt vettigt att skriva om så det får vara slut här, hoppas jag överlever natten utan en massa buller och brak !! :)



Kommentarer
Postat av: write resumes

I'm very scared dark. It's because I used to look many scary films when I was a child.

2011-11-04 @ 12:06:43
URL: http://perfectresume.org/about.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0