Någon gång i mitt liv

Godmorgon världen!

Min snälla mamma började skicka sms till mig klockan 7 i morse och jag hade verkligen stora problem att somna om men jag lyckades med det tillslut.
Det slår heller aldrig fel att de ringer från jobb med en massa dagar till mig just de dagar jag inte kan, typiskt men så är det ibland man kan ju inte sluta planera in saker och ting bara för att man inte vet hur man jobbar.. jaja..

Ska strax iväg på lite ärenden också hade jag tänkt mig så allt är fix och färdig till i moron o fredag !

Det är så många nuförtiden som börjar snacka om Thailand och bokar biljetter till höger och vänster..
innan var jag helt insatt i att jag skulle dit och jag tjata om det dag in och dag ut men nu har jag faktiskt lagt det på hyllan men någon gång i mitt liv ska jag dit så jag också kan få se allt det där som alla vill åka tillbaka till :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0