Ska det behövas kontakter?

Dagarna går verkligen sakta när man inte har ett skit att göra och det har bara gått två dagar sen det var helt, känns som denna veckan kommer bli låååång !!

Samtidigt som jag tycker det är skönt att få sovmorgon och sen kunna göra vad man vill men det börjar klia i fingrarna på mig redan nu, jag är nog inte den människan som kan gå hemma varje dag. Jag vill träffa folk, tjäna pengar och ha någonting att göra om dagarna.

Söker jobb som en idiot när jag väl hittar någonting men det verkar inte vara så jäkla lätt precis.. och faktiskt går man in på arbetsförmedlingens sida så är där mest skit faktiskt.. visst ett jobb är alltid ett jobb men nån gräns finns där ju faktiskt.

Jag har mitt jobb på sjukhuset men det räcker inte så långt och jag börjar tröttna på att aldrig veta hur mkt man ska jobba och att sitta och oroa sig över pengar är inte kul längre.
Det är inte det att jag är fattig, absolut inte men att inte ha en fast inkomst varja månad är faktistk inget kul och det kan ni säkert förstå.

Så är där någon där ute som vet något ställe där det behövs folk så får ni gärna säga till.
För idag känns det som att det är omöjligt att kunna få ett jobb om man inte har kontakter , så har det varit för mig iallafall, alla jobb jag har haft har jag fått genom kontakter vilket egentligen inte är rätt men snälla hojjta till om ni vet något :)

Nu ska jag äta en bit kladdkaka och kolla lite till på tv och på tal om något annat det känns nästan som det snöar ute eller iaf att det är snöblandat eller ngåot åt det hållet ;) hoppas det blir mega mycket snö haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0