Sköna söndag !!

Det tråkiga med vintern är att det blir mörkt så himla snabbt, klockan e inte ens fem men tittar man ut så känns det som klockan närmar sig åtta, nio på kvällen!

Snart kommer det väl snö också så det blir lite ljusare, himla mysigt så länge jag slipper köra bil och gå i nedförsbacke haha ;)

Kvällen igår var toppen dock var det nog sömn medel i mina cider för himla trött blev jag så det var bara en runda till McDonalds för lite Natta mat med andre, Danne och Camilla sen var det hem och sova , tradit men sant !

Idag har vi inte gjort ett skit mer än legat på soffan och kollat tv . Snart blir det hem till svärföräldrarna och äta lite och fira fars dag sen blir det en film , chips och dipp och soffan resten av kvällen , härligt med en slappe söndag eller vad säger ni ?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0