Stress

Hatar verkligen att vakna och känna mig stressad direkt när jag kliver upp ur sängen, kan kanske bero på att man har fått tusen sms och samtal när man bara vill sova.
I morgon kommer jag ha sjukt mkt att göra , kommer bli mkt bilkörande om inget annat men det skadar nog inte, min bil behöver bli körd inte bara stå och samla på sig löv och mås skitar.

Ska ut till Mamma redan vid 11 och innan det hade jag tänkt hämta den lilla , kanske till och med får hämta mormor påvägen det får vi väl se, sen ska jag va hemma igen innan klockan 3 då här kommer besök och sen iväg igen, Puh älskar förvisso att ha att göra men det är aldrig bra när man känner sig stressad redan dagen innan men det löser sig som alltid :)


Har nyss intagit min nyttiga frukost, havregrynsgröt med banan och ett kokt ägg till det, får vi väl se hur länge jag håller mig mätt på det, helst till klockan 6 då jag ska äta middag på jobb men vi får väl se..


Ibland blir man verkligen påmind om varför man inte ska sälja saker på tradera, vissa är rent av några jäkla f***er som ska klaga över allt vilket verkligen är tråkigt och när man sen försöker vara trevlig så blir det ännu värre, ibland misstolkas ord som man skriver för att den som läser inte förstår det budskap jag vill ge vilket bara kan bli fel..
sånt här kan trötta mig riktigt mycket..
så min kväll igår bestod av att svara på en miljon mejl till någon som verkar mer blåst än smart men sånt får man väl också stöta på någon gång haha :p

Dags att göra mig klar nu så jag är färdig till jobb!



Kommentarer
Postat av: jennifer

hej, nu har jag sättit igång en frågestund! så snälla gå in och fråga massor av frågor, om du kommer på! :)

och sprid gärna till andra, dina läsare och så, om du vill :D



kraaam



http://thjenni.blogg.se

2011-11-17 @ 16:43:56
URL: http://thjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0