Super bra

HA, mina pannkakor blev super bra så slår vad om att nästa gång blir det ännu bättre :)
Innan jag mötte upp mamma på sjukhuset sprang jag runt som en dåre för att fixa fram boken till HLR utbildningen som är på Onsdag, fick tag på den och när jag väl åkte upp en våning till henne va jag helt genom svett, blörk!
Vet ju knappt om man ska använda sin vinter jacka sådär mitt på dagen då den oftast blir för varm men hade jag tagit en tunnare eller min väst hade jag säkert frusit, stort dilemma det där :p
Lyckades inte få med mig någon till Malmö i morgon men fixar det säkert bra själv även om det känns tryggast o ha någon sidan om sig, så jag hoppas att trafiken flyter på och att jag hittar dit och framför allt en parkeringsplats eller ska man kanske ta tåget istället?
Får nog tänka på det ett tag till iallafall, bilen är rätt bekväm men tåget är smidigt, hmm svårt..
Fredag i morgon iallafall, vilket är skönt eftersom det då är närmre till Lördag :) tror att helgerna fram till julafton kommer va fulla med en massa roligheter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0