Tro det eller ej

Tro det eller ej så gick jag faktiskt och la mig tjugo över 9 igår och senast det hände det minns jag faktiskt inte men sova behövde jag iallafall och det gjorde jag verkligen ända fram till klockan ringde.
Skönt att känna att man inte är lika trött idag iallafall så man orkar lite mer typ laga mat :p
Var sista dagen idag jag gick sidan om på hjärtenheten sen får vi väl se om jag ska fortsätta med det några dagar till eller vad som händer men det lär jag få reda på i morgon , kommer säkert bli bra detta !
Idag blir det pannbiff till middag, kommer nog bli gott, hoppas jag iallafall :) Man kanske till och med skulle ta sig en promenad elller kanske åka till väla, föresten är det någon som vet när dem öppnar nya butiker där?
jäjä ska ta och plocka undan lite här hemma nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0