Trött,trött,trött..

Då var det måndag idag igen och jag hade ställt klockan på 9 för att komma upp i tid men när klockan visade halv 12 steg jag upp ur sängen, skönt att sova för fasiken va trött jag är HELA TIDEN, ingenting verkar ju hjälpa verken om jag sover lite eller mycket..
skit tråkigt är det och jag börjar verkligen fundera på om det är någonting som inte riktigt stämmer..
Ska strax plocka fram dammsugaren iallafall så här är snyggt och fint när André kommer hem från jobb och det kan jag säga är dagens höjdpunkt faktiskt att han kommer hem och håller mig lite sällskap :)
Så mycket mer än så händer det inte för min del idag! skit tråkigt men så är det ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0