Ullared!!

Klev upp vid 6 i morse och gjorde oss i ordning för att köra till Ullared och snacka om att jag var trött.
Åkte först till Åstorp och hem till Alex och åkte med han dit, vi slapp stå i kö vilket var as skönt eftersom det va kallt som bara den.
Hittade lite saker bland röran av alla kundvagnar och folk men inte alls så många julklappar vilket jag hade hoppats på, fanns mest julsaker och det är ju inte så konstigt men det är ju julklappar folk är ute efter.

Åkte hem och packa upp och slängde oss på soffan och mina ögon var nära att åka igen men åkte och köpte mat och blev piggare men det får ändå bli soffan,film och mys ikväll,perfekt väder för det!

Hoppas ni alla får en trevlig lördag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0