Vilken dag

Ja jäklar vilken dag har verkligen varit full rulle ända sen jag klev upp ur sängen, men jag gillar det.
När jag väl kom av tåget i Helsingborg så gick jag in på subwat och köpte mig en macka och gick vidare in på Lagerhouse och köpte en lite sak till Mamma och sen vidare hem och när jag väl kom innanför dörren så var jag helt slut, hungrig och kissnödig så magen höll på att sprängas då jag varit kissnödig sen jag satt på tåget till Malmö så snacka om att det var skönt att komma hem.

Fick i mig min macka och hann vara hemma en halvtimme ungefär och sen var det vidare hem till sarah& Kimbo och mös lite med dem och vovarna såklart :)
Körde vidare till Mamma och lämna hennes paket och sen hem igen och börja på maten och nu har jag äntligen satt mig i soffan och här ska jag sitta resten av kvällen!


Mammas present


super gott från subway :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0