Älskade redbull

Ja jäklar vad pigg jag var i morse när det var dags för mig att gå hem och sova, tror minsann att min red Bull hjälpte mig på traven för en gångs skull :) jag lyckades somna och jäklar vad jag har sovit vakna först vid två och sen somna jag om till halv fyra så nu är jag pigg och redo för en natt på jobb till. Ofta När man jobbar natt så brukar jag bara hinna sova någon timme och sen vaknar jag av att jag är kissig men inte idag och shit vad ont i magen jag hade ! Jag är svin hungrig så har redan börjat på maten ska ner till affären sen och handla lite till i natt och guuuud vad jag e sugen på kladdkaka :) vi får se vad det bli :) skriver mer i natt om tillfälle ges såklart :) ha en bra fredag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0