Då var vi bara två

Då har rocky åkt hem till sin familj igen och jag har nyss kommit ut ur duschen och ska enbart sitta i soffan resten utav kvällen, jag är super trött.
Ändå har jag inte gjort mycket mer än varit ute och gått en lång runda innan idag och sen typ suttit hemma.. ajja skyller på helgen haha..
Eller så skyller jag på Sarah & Martins hem, varje gång jag är där blir jag så jäkla trött och speciellt när det är kväll och jag vet inte vad det beror på , kanske för att de har det så mysigt jag vet inte ;)
ska även fixa lite papper och shit tills i morgon , då är det jobb som gäller och efter det blir det bara hem och byta om osv och sen iväg igen, tank ypu good att jag jobbar natt sen haha lär va riktigt trött..
Ska faktiskt ta och göra det nu tjatja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0