Drömmar

Då börjar verkligheten igen då, André har börjat jobba idag och jag har försökt roa mig själv, tur man har rocky iallafall :p
Blev ett besök hos mormor som skulle iväg så det blev inte långvarit så åkte vidare till bruces skog där rocky fick springa av sig ordentligt idag också :)
Handla lite på vägen hem också för jag hade tänkt baka men jag glömde ju hälften så får ta min bakning i morgon istället om inget annat kommer ivägen !

Letar jobb som en galning gör jag också, allt möjligt. Även om jag klarar mig som tim på sjukan så är jag trött på att aldrig veta hur en månad ser ut & att inte kunna planera så mkt.
Dock är det inte så lätt som det alltid har varit , kanske skulle sträcka sig till danmark istället , det är ju inte så långt från helsingborg precis , hm..

Vi får se, har ingen panik direkt även om det hade varit super skönt att veta vad man har framför sig liksom..

Hade velat åka upp till stockholm och hälsa på släkten där uppe också men det får väl bli till vintern då vi är lediga igen båda två.
Jag hade velat göra klart här hemma men eftersom vi har världens sämsta hyresvärd så lär det väl dröja 100 år till..
Jag hade velat ha några miljoner så jag kan köpa mig ett hus med pool, är livet trist ja då åker man på semester, shoppar och bara har det toppen !

haha vilka drömmar, men det är väl de man får leva på ibland iaf! ;)



Världens finaste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0