En dag kvar till..

Idag när jag sluta jobb så gick jag bara hem och tog bil nyckeln och körde hem till sara, hon bjöd på kladdkaka och jag åt typ hela och hon en bit haha va gott jag var hungrig och sugen på kaka så tur jag fick henne till att baka ;) inte träffat henne på ett tag så hade mycket att prata om fast vi låg däckade av trötthet på hennes sova men kul att få se henne iaf :) ännu en dag då jag är helt slut och jag är så glad att det är fredag i morgon :) helgen har varit efter längtad kan jag ju säga :) i helgen ska jag även passa på att träffa min mamma som jag inte sett en på en hel vecka så jag behöver lite mamma kärlek :) annars får vi se vad vi hittar på :) sova ska jag iaf göra. Blir lite tv nu sen ska jag krypa ner och hoppas på att jag är piggare i morn :) natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0