Fel person

Har suttit här nu hela dagen och försökt få rätt på den här designen, egentligen fattar jag inte varför jag ens lägger energi på det hela för jag får aldrig rätt på det, inte så som jag vill iallafall så kan man kolla på en massa andras bloggar/hemsidor och de får till det hur bra som helst dock vet jag att det tar sin lilla tid och den tiden har jag nog inte riktigt men vi får väl se vad det slutar med :p



En sak till, tror fel person har tagit åt sig av det som står i inlägget nedanför, egentligen skulle jag inte skriva detta såhär utan direkt till den här personen men eftersom jag inte är helt hundra på att det är relaterat till det inlägget så kan jag lika gärna skriva det så här.
Så kan personen själv bestämma sig för o lämna en komentar om det eller inte :)

Nu ska jag fortsätta med min j*la design hejsvejs!

& ja inlägget nedanför är ändrat inte meningen att någon ska ta åt sig utav det här, speciellt inte en person som det inte ens är riktat mot.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag tog åt mig, det gjorde jag. Och du förstår nog varför jag tog åt mig. Men då var de ett missförstånd. :) händer det också.

2011-10-18 @ 15:36:34
Postat av: Anonym

Kan skriva sen varför jag trodde det, just nu har jag inget internet.

2011-10-18 @ 15:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0