Glad att jag e ledig

Helgen är snart slut och jag är glad att jag är ledig i morgon :) Rocky har kommit hit så ska mysa med han hela kvällen med andre såklart, godis och tv en perfekt söndag :) åkte hem till mamma efter vi hämta Rocky och guuud så duktig han är , öppnar bil dörren och han hoppar ut utan koppel har ju nästan aldrig det där ute för jag vet att han inte sticker, han lyssnar riktigt bra han sprang in i huset som ingenting :) kul när det är så .


Igår var vi i Ängelholm , för festen var super rolig och även 57an till en viss del men tror inte jag kommer åka dit igen precis men kul ändå att ha testat något nytt:) var hemma vid 5 tiden och va riktigt trött för egentligen var ju klockan 6 : p tradit att ha ställt om klockan är så mörkt och tråkigt ute men man kan mysa till det inne istället ;)


Ska leka lite med hunden nu ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du, ser att du har google översätt på din blogg? Hur lägger man in den? Vill du hjälpa mig? :$

2011-10-31 @ 15:14:36
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0