Helt sjukt

Så härligt att bara känna att man är ledig och inte nog med det så håller jag på att tvätta bara två maskiner så det kommer gå fort,fort,fort :) I Like!
Mossan skulle till mormor så funderar lite på om jag skulle ta min monster cykel och trampa dit eller så väntar jag till andre är hemma, tar hans bil o kör till bjuvet ;) Får se när jag tvättat klart helt enkelt :)
Såklart var mitt minneskort till min förra kamera spärrat så måste ge mig ut och köpa ett nytt, kostar inte så mkt som tur är men iallafall tradit att jag inte gjorde det igår men då visste jag inte detta ju..
I morgon kan jag fixa det när vi ändå ska till systemet och handla lite gott att dricka till kvällen :) Blir lite förfest någonstans och sen ska vi till 57:an i Ängelholm och partaja :) Ängelholm av alla ställen men det kommer nog bli roligt :)
och på söndag kommer min älskade lilla plutt till oss :) ska mysa en massa, massa , massa :)
helt sjukt vad jag har saknat min lilla snuttekorv och helt sjukt vad snäll mamma han har som låter oss ha honom så här, är så tacksam så det går inte att beskriva :) hihi
Nu ska jag ringa till sjukahuset för o få lite jobbdagar sen ner i tvättstugan igen tjohej :)
Har ni sett så liten han är ? ;) och Sarah ta dessa bilderna så har du några på han när han var liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0