Hemmafru

Idag har jag varit ganska flitig fast jag vakna o va helt stopp i näsan, förkylning på g så väntar bara på den dag då det bryter ut ordentligt! Har varit i skogen idag också tycker de e super både för min och hundens skull faktiskt, glad han varit här o hållt mig sällskap dessa dagar annars hade jag nog bara suttit i soffan och ruttnat. Bakat har jag också gjort, muffins med hasselnötter,äpple och kanel mycket gott och det uppskattades både av andre och Rocky :) kul! Tvättat, städat lite och lagat köttbullar och potatis o sås känner mig som en riktig hemma fru och på tal om det så är det just det programmet vi kollar på nu, äntligen har det börjat igen:) i morgon ska ja jobba vilket ska bli skönt , fredag också sen e de helg igen snabbt går det ! Nu e reklamen slut så det får detta inlägg också va :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0