HIF

Igår var tanken att vi skulle iväg på fest men det sluta med att det blev hemma hos oss och jag hade verkligen skit kul ;) här var lagom med folk och festen höll ändå på till 2 så tyckte lite synd om våra grannar haha jagskruva ner och de andra upp ;) men vi har ju faktiskt inte fest här så ofta precis sågjorde förhoppningsvis inget :) inte ofta man har fest och man inte går ut men det var riktigt skönt att bara va hemma också och slippa gå ut på krogen. Idag mår jag dock inte så bra ligger på soffan och lär göra det ett tag till, det är HIF idag och jag hade velat va på Olympia och fira guldet , har ingen biljett så det blir de inte de ska ha storbilds skärm vid kärnan , kanske man ska ta sig dit, jag vet inte just nu mår jag illa som bara den och har inte ork till något så vi får se helt enkelt vad som sker. Min älskling var precis och handla korv med mos , han är bäst han ;) ska ta mig in i duschen o hoppas på man piggnar till lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0