Hoppas den gör vad den står för!

Nu är det äntligen helg så underbart skönt !
När jag klev ur sängen i morse så längtade jag tillbaka lika snabbt och då är det riktigt illa, det har dock gått smidigare på jobb idag kan kanske bero på att man jobbade med bra personer :)

Har fått något konstigt skit i min nacke så jag har skit ont, har fått något konstigt skit i min höft eller ja ovanför som jag först trodde var mensvärk men det är det icke, gör ont så fort jag ska böja mig och det gör man ju inte så ofta :p

Jaja det går väl över det också ;)

Ikväll blir det bara att vara hemma, ska fixa lite käk fläskfile gryta med ris super gott ;) egentligen ska man inte ha ris till utan sallad eftersom det är ett recept från lchf men skit i det nu blir det ris iaf ;) och nej jag går inte efter lchf men man kanske borde göra det för att må bättre i kropp och själ hahah ;)

Nädå det sysslar jag inte med, inte nu iaf någon gång ibland går utmärkt iaf ;)

Öppna min redbull som stod och väntade på mig i kylen, hoppas den gör vad den står för så jag kan bli lite piggare till ikväll!

Ska slänga i mig en macka nu hade jag tänk eftersom det inte blev någon direkt middag på jobb så är jag hungrig !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0