Hur kan hon veta ?

Sov länge det gjorde jag banne mig vakna inte förrän 16.10 och det var riktigt skönt, dock tråkigt att man inte ser så mycket ljus när man jobbar natt men har bara två kvar och sen kan jag va ute hela dagen om jag så vill det ;)
Maten är igång blir inget vettigt idag heller, vi behöver verkligen handla för ta det på torsdag eller något, dock ska jag till Maxi och köpa mig en sallad till i natt, Maxi på råå såklart eftersom de har börjat med salladsbuffe typ, du plockar ihop din egen sallad och där finns hur mkt som helst att välja mellan, melon, räkor, kräftor,ägg,kyckling, tonfisk osv osv.
Riktigt bra faktiskt :)
Sen det jag skrev om att det spökade här hemma , skönt att veta att det inte bara är jag som tror på sånt där och jag har skrivit detta i ett inlägg 2010 och tänkte jag ville dela med mig utav det igen. Det går inte att förklara hur någon i falkenberg som inte ens känner vår familj kan veta det här, det är som så att när mamma var lite så flyttade deras familk till falkenberg vilket är väldigt väldigt längesedan, där träffade de en familj som de än idag är väldigt goda vänner med. Dottern i den här familjen som själv har förlorat sin pappa gick till en spådam och fick höra det här :

det är någon som försöker ta kontakt med dig, någon från andra sidan... det är någon som har stått nära er familj , det är någon som känner din mamma väldigt väl, det är någon som har varit sjuk väldigt mycket och personen fyller år på samma dag som dig.


Den personen från andra sidan vill ta kontakt med dig för att berätta att hon mår bra nu och att hon har det bra där hon är.

En helt okänd människa sitter allts och berättar det här, en person som inte känner oss eller dem, en person som inte känner min moster som det handlar om, som lämnade oss allt för tidigt, som kämpa mot cancer till och från sedan hon vart liten. Hur kan hon veta detta ? att hon har varit sjuk så mkt, hur kan hon veta att de fyller år på samma dag, hur kan hon veta att de stått varandra så pass nära ?
Inte ens mamma som berättade detta för mig tror på sånt här, tills den dagen hon fick höra detta.
Kan någon förklara detta för mig så lovar jag att jag ska sluta tro på sånt här !

Kommentarer
Postat av: Marleen

coolt :). Hör spökar hos mig också. Men detta har varit ett gammalt sjukhus innan de blev lgh så här e nog många som dött i mitt hem.



Ses på lördag :)

2011-10-25 @ 19:55:02
URL: http://www.finest.se/Marleen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0