Ingenting fungerar längre!

Idag har jag banne mig jobbat, var riktigt skönt att vara tillbaka dock känns det i hela kroppen att jag har varit sjuk för fan vad jag var trött när jag kom hem och jag kände det bara efter någon timme på jobb också vilket gör att jag blir helt off, skit tråkigt men det lär bli bättre imorn.

När jag gick till jobb i morse så var det riktigt skönt väder ute eftersom jag redan hade varit ute med hunden så visste jag det så jag tog min skinn jacka, slängde en blick på paraplyet och tänkte Nääe det behöver jag inte idag, jo men tjena när det väl var dags att gå hem så spö regna det ute, tur jag hade luva på min tröja för den hjälpte lite iaf  men fan vad blöt jag blev hann inte ens över vägen utanför sjukan och jag slutade bry mig var jag gick, trampa i alla vattenpölar på vägen skit samma mina skor var ju dyngsura ändån ju , kom innanför dörren och möttes av en väldigt glad liten kille som legat och väntat hela dagen så var bara av med kläderna på med nya och ut med han, tror ni han ville va ute?? neej inte alls, han titta på mig precis som han undra vafan vi gjorde ute i det piss vädret, gick lite iaf så han fick kissa av sig och sen hem igen.
Va och handla på maxi och nu sitter vi hemma och kollar på pengarna på bordet  och herrejisses vad jag hade varit nervös om jag varit med i det programmet men det är spännanade iaf.

Tänkte jag skulle in i en varm skön dusch, klädde av mig ställde mig men nejj då kom där fan inget vatten när jag satte igång varm vattnet bara kallt och vem fan vill duscha i is kallt vatten ?? inte jag iaf..
tack för den liksom, hatar det här hyresbolaget mer och mer , skit kasst ingenting funkar ju som det ska, aahhh ..
hoppas det funkar i morgonbitti iaf , ska jag liksom gå till jobb helt jävla äcklig? tur jag inte har tränat för blää och gå o lägga sig sådär, nej usch nu vill jag bort härifrån så fprt bara går ( den känslan går väl över när det funkar som det ska igen).

jaja i morn är det Tisdag och jag jobbar kväll, missar alltså mina hemmafruar men det kan man ju ta faktiskt så viktigt är det ju faktiskt inte, skönt med lite sovmorgon iaf och skönt för rocky som slipper va själv så länge och han ska åka hem på Onsdag :( FYFAN vad tråkigt, min lilla älskling ska åka hem ;(
tur han inte är så långt borta iaf och tur han kommer komma hit igen, hoppas jag iaf ;)
men ändå det kommer va så jäkla tomt här hemma.

Tillbaka till tvn och en måndagskväll här hemma !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0