Lite extra

Måndag, måndag, måndag och som vanligt är det lite extra segt då så dräför var det jäkligt skönt att kunna ligga och dra sig en aning och hade det inte varit för rocky så hade jag nog sovit fortfarande , det är ju så skönt :)
Har spenderat halva för middagen med telefonsamtal, papper och mejl mycket som behövs fixas och det tradiga är att jag inte kan göra såå mkt själv mer än o tjata och det suger..
Ska göra mig klar och gå ut och gå en lång runda med plutten strax , han ska ju åka hem ikväll igen :( blev en kort visit denna gången men han är ju inte så långt borta som tur är :)
skriver mer ikväll !¨

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv. Hade inte planerat o tappa den :) Men vadå, går den sönder på studs då eller?

2011-10-31 @ 15:12:31
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har både haft Canon o Nikon - det är jättebra kameror! Eftersom det är mina favoritmärken blev jag ganska ledsen då typ ingen är återförsäljare till det här i USA.. Tydligen tycker alla amerikanarna Sony o Fujifilm är de absolut bästa märkena. Wellwell :) vi får väl se.. förresten, vad betalade du för din Sony?

2011-10-31 @ 17:58:17
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0