Lördag

Så härligt att kunna sova ut :) hade kunnat sova några timmar till faktiskt, såå trött :( men istället så ska jag tvätta eller vi håller på och har man inte tvättat på två veckor kan ni ju bara tänka hur mycket där e, varför vi inte gjort det på så länge är för att där aldrig e tider på kvällarna när vi är hemma från jobb och mitt på dagen funkar inte heller så därför blir det så här riktigt tråkigt men så är det ! Har inte plats för en tvättmaskin heller eftersom toan e för liten för det annars hade jag skaffat en för längesen . Ikväll blir det nog lite partaj tror jag, vi får se hur vi gör, är sugen på väla också men plånboken är nog inte det haha ;) ja vi får se vad vi hittar på :) nu ska jag ner i tvättstugan igen så länge kan ni ju lära er lite kinesiska haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0