Massa trams

Varför känns det som att tiden går mycket långsammare när det är sista dagen innan man ska va ledig? Jag är dessutom hungrig, funderar på att äta min sallad eller om jag kanske ska hålla mig ett tag till så jag inte e vrål hungrig när jag ska hem.. Idag kan jag inte heller sova till klockan fyra för då somnar jag ju aldrig i tid på kvällen så fårväl ta och ställa klockan på typ ett så jag kan sova lite iaf.. Idag är det även stor handling som står på schemat, vi har inte ens smör hemma så då förstår ni nog att det är ett måste, inte det att vi inte haft några pengar utan det är orken för att göra det som stått i vägen haha :p lat man är egentligen men har verkligen inte haft något sug efter mat och då är det inte så lätt att handla heller..
Nej nu ska jag hämta min mat :) tjoho !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0