Min lilla hemlis

Nu har jag varit super duktig och stor städa hela lägenheten ska bara bädda rent sen är det klart, skönt som fan ! Igår var vi hos mormor och åt pannkakor och efter det åkte vi till xxxlutz i Malmö men hittade inte ett skit åkte vidare till skopunkten och sen väla och det ända jag köpte var en bok, min första bok som jag köpt själv är det vuxen poäng då? ;) haha. Trött som fan va jag eftersom jag gick och la mig halv 8 på morgonen efter att ha jobbat natt och gick upp klockan 12 så blev en relativt tidig kväll igår, andre skulle jobba idag och jag behövde vända på dygnet eftersom jag jobbar i morgonbitti bara för jag är så snäll och byta tur :p nej men det är skönt o va hemma på kvällen tycker jag och sen är jag ledig på tisdag så då är det bättre :) ikväll blir det middag hos Andres föräldrar ska bli gott :) i veckan ska jag även leta jobb som en dåre , allt som finns och passat mig synd bara jag suger på att skriva cv men kanske kan få hjälp av någon snäll skäl som börjar sitt namn med S :p Hahaha :) för när jag väl får någonting så jag slipper oroa mig för pengar varje månad så kommer min dröm slå in men vad det är min lilla hemlis :) nej bädda rent sängen så jag blir klar va det hejsvejs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0