Mitt i natten

Hallå hallå mitt i natten :) idag eller igår blir det ju nu, så hade jag en mysig eftermiddag med Sarah , kimbo och Rocky , vi var hemma hos mamma och Jonny och hälsa på första gången de träffa kimbo och mamma verka tycka det var jätte mysigt haha :p blev bara lite käk med älsklingen där efter och sen skulle jag vidare till jobb så det var inte mycket jag såg han idag :( så blir det ibland, lite tråkigt men i morgon kan jag ju träffa han lite längre eftersom jag inte har något planerat innan jobb, har en natt till och jag hoppas den också går snabbt för det tycker jag att denna har gjort hittills iaf , trött är jag men inte så konstigt när man knappt sovit något men så är det alltid första natten. Längtar iaf hem till sängen kan riktigt känna hur skön den e här ifrån haha :p jaja vi hoppas tiden tickar på snabbt nu så hörs vi senare , tjatja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0