Sjuker

Visst är det roligt när man vaknar på morgonen och  är förkyld som ett as, jag bara älskar det alltså!
Har ju kännt mig tung i huvudet, ont i halsen och lite så nu i några dagar och igår kväll när vi skulle sova så hade jag skit ont i halsen.
Gick ut med rocky vid kvart i 6 i morse, frös som en gris sen hosta jag så jag höll på att spy i backen sen svettades jag som fasiken, ja jag mådde fan inte bra så blev att jag fick sjuka mig.
Så med andra ord är detta ingen bra dag alls men som jag sa igår tur rocky är här så jag har sällskap fast jag just nu inte orkar så speciellt mycket men ändå.
Dock hade jag sett fram emot att jobba och få göra någonting annat än o bara va hemma men det sket sig men hellre sjuk nu så jag kan bli frisk till nästa vecka då jag jobbar varenda dag liksom..
jaja det blir väl bra hoppas jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0