Ska jag eller ska jag inte??

Två timmar kvar, känns som en evighet tills jag får gå hem. Jag är så trött så ögonen snart går i kors , jag saknar min Goa säng, kudde och täcke ja jäklar vad jag ska sova när jag väl är hemma. Tur jag tog ett par mjukis byxor på mig igår kväll, min mage har svullnat något extremt så hade väl inte fått på mig mina jeans och hur hade det sett ut ? Gått hem med rumpan bar brr vad kallt ;) jaja har bara två nätter kvar och sen har jag helg och jag längtar redan :) den stora frågan är ska jag följa med på lördag eller ska jag stanna hemma , nykter och ensam ?! Blö känner inte alls för o festa men det är nya människor, nytt ställe och bara det gör det super roligt, värt att tänka på iaf är som sagt ett par dagar kvar! Ska fortsätta och kolla på fula skor med Petra det är de vi roar oss med haha gå bara in på brandos.se och kolla själva, herreguuuud ;p haha sov gott alla eller godmorgon på er ;)


Kommentarer
Postat av: Helena.

Usch ja, men någonstans måste det finnas liv mer än vårt, vad händer när vi dör lixom? Usch ja, jag hade verkligen varit jätterädd.

2011-10-25 @ 09:33:48
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0