Ska nog komma på någonting bra..

Tro det eller ej men nu har jag banne mig varit nere på af för att få ut lite pengar från A-kassan, jag har ju rätt till det så varför inte liksom, dock lär det inte va mkt eftersom jag jobbar ju en hel del men det lilla skada inte.
Dock måste jag nu gå på en massa skit möten vilket jag verken har tid för eller lust till men jag är ju tvungen.
Med andra ord jag gillar INTE af!!


På vägen hem så mötte jag en gammal vän som jag inte sett på år och dar så blev lite förvånad men samtidigt glad såklart :)
alltid kul att träffa gamla vänner.

Maten har hamnat i magen och till efterrätt blir det biskvi som älsk kom hem med idag, gissa om jag vart glad ? ;) haha min favorit och det vet han :p han ville dock ha en massage bara för han va så snäll, hmm undra om det går att muta han också , ska nog fundera ut någonting riktigt bra hahah ;)

Nu blir det duschen innan mina fruar börjar och sen blir det sängen, måste vara utvilad till i morn så jag inte är så svinigt trött när jag kommer hem.

och jag är meegga sugen på lite paarty ;) vi får se om det håller i sig till helgen. hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0