Stolt

Vi ger det här med appen ett nytt försök funkar det inte nu så struntar jag i det ! Idag har jag jobbat, dag istället för kväll vilket är skönt när man kan gå hem men inte när man går upp på morgonen men det är klart att det är skönt att ha en kväll hemma :) min älskade Rocky har åkt hem och fy vad tomt här är nu , tur jag har andre för annars hade jag mått riktigt dåligt av att sitta i en lght helt själv, usch! Vi vänjer väl oss med tiden och han kommer ju faktiskt hit fler gånger eller hur Sarah? ;) fick träffa henne och kimbo också vilket alltid är lika roligt, min bästa vän, fan vad jag är stolt över henne :) ska även få se deras söta ansikten i morgon också då vi ska till mamma och hälsa på så jag hoppas hon är hemma, måste nog ringa o kolla det redan ikväll . I morgon går jag på en utav mina två nätter sen är det helg och jag är ledig en dag :) wiho :) nej nu ska jag ringa min älskade mamma :) hejhej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0