Tjäna pengar

Denna helgen har varit så lugn som den bara kan bli, jag har blivit frisk eller iaf på god väg hostan är kvar men det tar sig det också vilket är riktigt skönt.
I lördags var jag så jäkla rastlös så det blev en runda till bruces skog där vi gick en mega runa och mitt i skogen så håller dem på att lägga massa rör och det är inte små och eftersom ingen hade satt upp någon skyllt där vi gick så hamna vi på ena sidan och tänkte hur fan vi skulle komma till andra sidan, ja det var bara att klättra över, eftersom dem var så jäkla stora så fick Jag först ställa mig på en hög med grus sen fick André lyfta upp mig eller rättaresakt putta mig i ändan haha men över kom vi och fy vad jag skratta men efter den där rundan var jag helt slut i hela kroppen inte så konstigt kanske.

somnade rätt tidigt och idag gick jag upp ännu tidigare vilket var skönt, klädde på oss och åkte till center syd för att hitta en jacka som man kan använda nu, alltså ingen mega varm jacka för det har jag redan. Hittade en men va ändå inte riktigt säker så vi åkte hemmåt och mot väla istället handlade ingenting där heller. eller jo en halsduk på gina bara så vi åkte hem och hämta rocky och tillbaka till center syd och jag köpte den där jackan och jag riktigt nöjd!

Blev en runda i barnens skog , skit kallt ! jävla väder alltså, snacka om att det är höst nu riktigt ruggigt och kallt, usch! Hoppas det är över snabbt.
jaja åkte hem och gjorde lite middag och nu sitter vi framför True tallent och myser vilket vi ska fortsätta att göra hela kvällen förutom när vi ska ut och gå med Rocky såklart.

I morgon är det jobb som gäller, skönt som attans för jag vill inte sitta hemma längre, vill komma in i en vardag och tjäna lite pengar ;)

Nu ska jag återgå till tvn hejsvejs.

image description


Kommentarer
Postat av: Sarah

Awe min snuffe lille :)

2011-10-10 @ 06:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0