vad ska jag göra ?

Försökte få upp ett inlägg här genom telefonen men det funkade visst inte, uselt!
Får skriva från datan nu istället så får ni bilderna sen helt enkelt..
Idag mår jag mycket men den jäkla hostan tar kål på mig, jag hostar HELA tiden och jag dricker vatten, the, tar halstablett men ingenting hjälper och att köpa hostmedicin på apoteket som inte är på recept brukar inte hjälpa så bra men eftersom det  är helg så har jag inget annat val för jag vet knappt var jag ska ta vägen eller vad jag ska göra så så fort André är hemma ska han få köra mig till ett apotek så jag kan köpa hem lite saker jag behöver !
Ikväll ska jag göra absolut ingenting, tv blir det väl som vanligt och lite köpemat för jag pallar verklign inte göra någon mat så så får det bli så får man vara nyttig i ett annat liv.
Jag är fruktansvärt trött på att sitta här och jag känner mig så jäkla ofräsh så det finns inte, gick till o med in o noppa mina ögonbryn och sminka mig för att man inte ska se så bedrövlig ut varje gång man kollar sig i speglen , hjälpte väl lite kanske haha .. Rocky är vid min sida hela tiden, han ligger i mitt knä, på min filt, vid mina fötter, på mattan i badrummet när jag kissar , ja över allt och det är verkligen mysigt o ha han vid sin sida hela tiden min lilla älsklings hund :) Han är till och med så duktig så när jag vill se hans tänder så drar han upp överläppen och visar alla de vita i munen för mig haha ser rätt kul ut men han är såå duktig som gör det utan att bita fingrarna av mig :p
Anatar att hans mamma saknar han där hemma och jag gissar på att han snart ska åka hem men det vill jag inte, tycker gott han kan stanna här ett tag till :)
Men jag är så tacksam för att jag får lov att ha honom så här ! :)
Sorry men detta får räcka just nu för jag måste ha ett glas vatten, en halstablett och hosta ihjäl mig ett tag ! hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0