Världens bästa

Tiden bara springer iväg , redan halv tio och jag har precis bakat, vit kladdkaka alltså med vit choklad den skulle stå i kylen över natten så därför jag gjorde det nu :) får se resultatet i morgon :p handlat har vi gjort, riktigt skönt sprang runt som två dårar på city gross haha men det blir lite roligare att handla då :) innan det var vi på Elgiganten och jag fick en ny digital kamera av älsk världens bästa pojkvän :) så nu kan jag ta bilder hela lördag kväll/natt och den ska inte tappas så den går sönder haha..

Mitt avgas system åkte ju halvt av för ett tag sen och efter det har det suttit lite sådär , skramlat och haft sig och andre skulle lagat det men det har inte blivit av så idag när vi satte oss i bilen så hann vi bara upp för backen och det gick av igen , bilen låter rätt gott nu om man bortser ifrån skramlet men tradit att det ska bli så, är rädd för hela skiten ska trilla av så bilen får stå där den står tills i morgon då hon ska bli lagad tradit eftersom jag skulle till mamma men hon får hämta mig istället ;)

Nu ska jag hålla kväll, tv lite gott och julmust :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0