Vilken dag

Vilken jäkla dag, har varit mycket på jobb och jag känner att jag knappt suttit ner på hela dagen, samtidigt som jag tycker det e kul att ha många bollar i luften så är det mindre kul när man kommer hem och är helt slut i både kropp och huvud. Kan även bero på att min middag bestod av en clementin och en halv drick yougourt vilket inte alls räckte för en sån här dag så nu håller jag på att laga risotto och älsklingen är på väg hem ! Så skönt att jag är ledig i morgon för på onsdag lär det bli mkt igen på jobb då det är flytt på hela avdelningen, 16 patienter och en massa annat som ska flyttas kommer bli en lång dag känner jag men jag är iaf tacksam för att jag kunde byta tur då med så jag jobbar dag istället för kväll, hoppas bara chefen går med på det också. Lär sova som en stock i natt iaf vilket ska bli skönt :) nu ska jag fortsätta här !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0