Det är okej att känna !

Alla känner vi någon som har drabbats av denna hemska sjukdom. Alla vet vi någon som känner någon som har förlorat kampen. Det är svårt att acceptera, det är svårt att förstå att man ung som gammal kan drabbas..
Denna hemska sjukdom drabbade min moster redan när hon var ung, hon blev frisk men drabbades igen och förlorade kampen. Liksom min morfar som drabbades när han var äldre och även han förlorade kampen liksom flera andra MEN det finns de som har klarat det, som kommit till en doktor som vet vad han sysslar med, som har fått en diagnos i TID, fått hjälp och tagit tillbaka sitt liv efter mycket kämpande!

En dag kanske man själv blir drabbad vem vet men jag blundar för det, vill jag veta ?! Många frågor men få svar !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0