Det börjar ta sig

Det börjar ta sig, lägenheten är städad, tvätten är tvättat & fan vad jag hatar den tvättstugan, ingenting blir ju torrt :s , bilen är lämnad och väskan är nästan färdig packad och shit vad mycket saker jag skulle kunna få med mig men det är ju inte tanken, tanken är att den ska vara full proppad när jag åker hem men det är svårt att packa för två veckor men tror det blir bra hur som helst faktiskt.

Hann även hem till Carola som fixade mina ögonbryn och fransar, blev super nöjd :) Inte så lätt att göra sånt själv precis.

Nu ska vi bara hålla kväll här hemma, fast jag är dock rastlös men jag tror det är mer resfeber haha :p

Sitter just nu och lyssnar på lite musik på youtube från True Talent & här ska ni få höra några jag tycker är bra :)


Grymma röster, tänk om man hade haft den talangen fan vad kul det hade varit men så är inte fallet och istället får jag gå här hemma och gapa så André får sår i öronen haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0