Fjärilar i magen

Då har semestern börjat, måste erkänna att det kändes lite märkligt när jag klev ut från dörren på jobb. Sista dagen gick väldigt smidigt tyckte jag och samtidigt som det kändes skönt att få vara ledig lite så kändes det inte alls bra att veta att det var sisita dagen på mitt vik. dock går jag inte tomhänt utan jag har fått rätt många inbokningar som tim ändå så det känns faktiskt väldigt bra. Hade jag gått hem utan att veta någonting så hade det känts fruktansvärt.

Nu ska jag bara njuta dessa två dagar som är kvar här hemma , om jag nu kan fjärilar i magen har jag redan och då vill jag inte ens tänka på hur det kommer va i morgon :p
Tvätten är i tvättmaskinen så en bit på väge har var kommit, ska även växla pengar, upp på vinden & leta efter lite saker, iväg och fixa mina ögonbryn samt städa och en massa annat ;) I morgon lär det bli bättre då svärföräldrarna kommer hit på fika och sen är det inte mycket planerat mer än att packa och det kan man ju göra lite hela dagen.

Min kära sambo berätta precis för mig att det där planet som störtade med hockey spelarna skulle skrotas två dagar efter olyckan skedde, TACK för den :p hahah !

Nu ska jag ta hand om min tvätt skriver mer senare idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0