Kommer gå hem med väldigt tunga steg!

Dagarna har nog inte gått så här sakta på väldigt väldigt länge men jag antar att det är så när man längtar efter någonting!
Idag gick jag upp i ottan och ögonen kunde för engångsskull öppna sig direkt och jag var inte alls så trött i mitt huvud idag, skönt som bara den då man får ut så mycket mer av dagen.
Dock känns det inte alls lika kul att gå till jobb längre eller jo kul är det att träffa alla människor som jobbar där och att få lov att jobba och göra det som jag vill göra det är helt underbart men det är inte kul eftersom jag vet att det snart är slut, fortsätter såklart som timmis och ja man kan klara sig på det men det är så skönt att veta vad man ska göra om dagarna och så skönt att veta att man har en fast inkomst, när jag går hem på fredag kväll så kommer det vara med tunga steg!
Tur jag kommer bort och slipper tänka på det då för jag hade nog känt paniken komma, stressen lär komma tillbaka och jag lär va orolig varje månad för att få det att gå ihopa och de dagar jag inte jobbar då kommer jag klättra på väggarna, fyfan för detta alltså!!
Som ni hör är jag VÄLDIGT bitter över detta men det är kanske inte så svårt att förstå?!

Köket börjar ta sig nu faktiskt bara lite kvar så jag hoppas att vi kan vara helt klara på iaf torsdag så man kan äta ordentlig mat igen för man blir fan fet av att inte kunde använda köket och det vill jag inte bli direkt så torsdag siktar iaf jag in mig på !
Det är så det ser ut för tillfället och i morn har jag sovmorgon Wihooo :) Vem gillar inte det egentligen ;)
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0