med sås!

Nu lär det inte bli lugnt här hemma längre, iaf inte när våren/sommaren börjar närma sig eftersom gubben min är och köper hojj, väldigt fin och jag vill också ha en juuu ;( men jag kanske kan låna hans och övningsköra med eller något för tanken är att jag också ska ta mig ett kort,när ?? jaa det vet man aldrig haha :p

Har inte gjort ett skit mer än suttit i den här soffan hela dagen, känner mig totalt off faktiskt hoppas att det är bättre till i morgon iaf!

Ikväll ska vi även äta kebab med vitlökssås för det var något som dem inte hade i Turkiet jo majonäs och ketchup det fick man till allt så vitlökssås är ett måste idag som ni säkert förstår!
dock är deras döner kebab mycket godare men sånt får man leva med.

en slappe dag med andra ord är vad det är idag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0