Nya Väla

Då har man invigt nya väla som det så fint heter nu förtiden haha :p men wow det var verkligen super fint och när man väl kom över på det gamla så var det så fjuttigt, usch för det och jag längtar redan tills de andra butikerna ska öppna :)
Handlade två skålar på Chili samt present till Jonny som fyller år i morgon hade kunnat handla så mkt mer men som sagt måste hålla i pengarna till semestern. Hittade de där kläderna jag visa er i förra inlägget, den gröna tröjan var inte alls så snygg i verkligheten och den vita hitta jag inte ens men kanske får leta lite till helt enkelt, Gina Tricot finns dessa tröjor för er som undrar :)
Skinnbyxorna hittade jag på H&M men fanns ju inte i min storlek så det sket sig, typiskt men hitta ett par andra snygg som jag ska ta mig en funderare på så får vi se om det blir det eller inte. anledningen till att jag tvekar är för att jag köpte ett par leggings som då var skinn och dem kasa ju fan bara ner hela tiden och satt inget bra allas så därför är jag rädd att dessa ska göra det också men iof så är det ju byxor denna gången inga leggings, jaja vi får se !
Maten står i ugnen, revben och vitlöks bröd MUMS :) jöpte också lite godis och nötter på Pistachia på Väla som vi ska gotta oss med :) Så som ni säkert ha förstått så blir det en hemma kväll med massa mys , jag lär väl va döds trött om bara en timme eftersom jag knappt sovit något idag efter min jobbnatt :p men man måste få rätt på dygnet så då får det bli så.
Hoppas ni andra får en bra fredags kväll iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0