Ser ut som en prickikorv ;)

Nu är vårt kök äntligen klart, satte igång o slipa o måla direkt när jag kom hem så vi skulle få skiten klart idag och det fick vi, nu ska det bara upp lite saker på väggarna och möblerna ska in sen kan jag äntligen städa HELA lägenheten och det känns inte det minsta stressigt änn så länge fast jag kommer ha as mycket att göra i helgen men det fixar jag eller vi ;)
True Talent på tv nu och sen ska jag rakt in i duschen och skrubba bort all färg ser ut som en prickikorv hahah :p måste även upp på vinden igen och leta efter mina nessesärer som ska med till Turki..
Massa fix som ni lägger märke till så därför lär det inte bli så mycket uppdatering här men något inlägg ska jag nog hinna med ändå sen ska jag ta och fixa lite spännande läsning under de två veckor vi är borta så ni får hålla utkik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0