Hoppat i pyjamasen

Idag har det varit en riktigt jobbig dag på grund av att jag varit som en zombi, förbannat trött ! Kunde verkligen inte sova igår, låg konstigt, det var kallt, det var varmt, jag fastna i lakanet för jag hade smort in mig, sängen var full med grus och en massa annat skit som gjorde jag inte kunde somna! Men idag ska jag banne mig bädda rent, inte smörja in mig och försöka sova riktigt gott så man är lite piggare i morn!
Sängen är jäkligt goo men inte när man hittar en massa fel hela tiden!


Kom hem och tänkte jag bara skulle lägga mig på soffan men så har vi ju vårt kök vi håller på med så började spackla där tills det var slut så vi fick åka o handla nytt och sen fortsatte det, spackla och måla är klart på alla väggar förutom en och den får vi väl ta i morn tror jag. Kommer nog bli bra det här trots att jag inte känner mig sådär jätte motiverad egentligen men kan väl bero på att brogripen suger!
Så därför gör vi det så som det blir så får det vara så helt enkelt.

Förutom att köket ska bli klart så vi kan ställa in alla saker så är det massa fix innan vi åker så som tvätt, städning osv. ska även hinna träffa lite folk därimellan , puh ! Kan ju gotta mig med att det blir avslappning i två veckor sen :p

Nu har jag tagit mig en dusch och hoppat i mina jamasbyxor som jag hitta lååångt in i garderoben som var riktigt sköna faktiskt, och bara kolla tv och hålla kväll!





Några bilder från några sjukt bra kvällar!


Vissa är välkommna medans andra blir avisade, just great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0