Vanilj gifflar

Natten gick dö fort fast jag hade hemlängtan där ett tag :p sov ända till 4 idag faktiskt känns lite surt att gå upp när alla andra är på väg hem från jobb men sånt är livet, ibland iaf! idag är det sista natten och sen håller jag helg, ska bli riktigt skönt :) Det är lite tradit att inte sova hemma om nätterna faktiskt man är så van vid att man går och lägger sig tillsammans men snart så gör vi det också :)
Älsklingen kom hem med Gifflar till mig med den nya vanilj smaken, suuuper goda dem måste ni testa om ni inte redan har gjort det :)
Ber om ursäkt för jag inte har något vettigt att blogga om men jag lovar att det blir bättre , kanske redan i morgon vi får väl se vad jag orkar och vill ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0