Vem vet ?!

Sista dagen här hemma, sista dagen i soffan framför tvn på två hela veckor, sista dagen i kalla sverige , i morgon bär det av och jag lär ha problem med att sova i natt.
Vaknade redan klockan 6 i morse och blev nervös och kunde knappt somna om.

Tänk att en flygresa kan göra så magen knyter sig såhär, herregud men det ska bli helt underbart att få komma iväg. Känns som jag behöver det, bara komma bort ifrån allting och slippa bry sig om allt runt omkring en.

Vissa saker gör mig verkligen besviken, man ställer upp så jäkla mycket men får så lite tillbaka. kanske visar det sig en annan dag, kanske inte. vem vet, inte jag iaf!

Sitter och kolla på tv4 sport nu med en massa folk som hoppar fallskärm, fan vad häftigt det ser ut, tänk att bara få kasta sig rakt ut i luften , man måste ju verkligen känna frihet, det måste jag testa någon gång om jag vågar :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0