Verkligheten

Det märks verkligen att man är tillbaka till verkligheten igen, idag har jag varit rastlös till tusen och vad finns det att göra ? typ ingenting, var iaf på jakt efter en ny kamera eftersom min gick sönder på semestern men hitta inget som verkade vettigt så får vänta med det, har hälsat på mormor som stod först på min lista idag faktiskt eftersom det var längesen jag var där , så satt där och snacka med henne en stund sen körde vi en runda, bland annat in om IKEA och Härliga hem och fan vad jag är sugen på att köpa en massa inredning men jag vet inte riktigt vad för något men ändå så vet jag, svårt men det blir nog bra i slutändan när allt är på plats men än så länge får jag hålla fingrarna i styr.
Var ute hos mamma och hämtade hem min bil, hon var mega förkyld och jag känner att det börjar komma på mig med men jag hoppas att jag håller ut och inte blir sjuk för det vill jag absolut inte.
och på tal om min bil, den ska göras ve och sen ska den ut på blocket för jag är sugen på något nytt, vad för något vet jag inte riktigt men jag vill ha en ny iaf sen om det blir nu eller sen det spelar egentligen ingen direkt roll faktiskt.
Har lagat korvstroganof idag och fan vad gott det var , som man har längtat efter korv, eller ja det lät ju något men ni fattar ju vad jag menar iaf ;p haha
Blir bara en slappe kväll idag med någon bra film och lite gottis, i morgon ska jag jobba natt PUH har ingen lust alls till det men samtidigt ska det bli skönt att få komma tillbaka till det också och få träffa alla där. två nätter är vad jag har framför mig och det brukar gå rätt snabbt så jag klarar nog det ändå :)
Detta får räcka för idag ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0