Åren skulle varit längre så man slapp bli gammal så fort

Har haft en riktigt bra dag idag hemma hos mamma och jonny och min lille kise såklart som var kelen som bara den för engångs skull :) tror allt hon saknat mig lite iaf min lilla gullefis :p
Satt och tittade på lite kort från en massa år tillbaka och vissa saker kan man minnas som om det var igår och jag måste verkligen till Ikea någon dag och köpa hem lite fler ramar så jag kan sätta in lite bilder som ska upp på väggen i hallen skulle nog även behöva ett fotoalbum så jag kan sätta in resten men det får jag väl ordna i veckan eller helgen.
Mannen har även kommit hem efter en heldag på motorcykeln och middagen är intagen så nu är jag så sjukt mätt så jag knappt orkar resa på mig men förhoppningsvis så går det väl över om en stund.
När jag var hemma hos mamma så hittade jag ett paket som var till mig, blev mega nyfiken och det blir jag alltid och så har det nog alltid varit kommer ihåg förr jag visste precis var mamma brukade gömma mina presenter både till födelsedag och julafton och jag gick alltid och tittade efter kanske inget spännande när man väl fick det men såklart fick jag ju inte syn på allt så lite överaskad blev man ändå, kommer ihåg när mamma gav mig en cdskiva som hon själv ville ha och det har hon fått höra ska ni veta men det är rätt roligt när man väl tänker på det haha ;) kommer ihåg när det var jul och jag hade min paket kalender och där hängde ingenting den 24:e förrän dagen innan då stod där ett stort paket på golvet och jag hade mina aningar om vad det var för något, tidigt som bara den var jag uppe på julaftons morgon och slet upp mitt paket och där låg mina fina röda lackskor som jag klampade runder med i hela huset och var överlycklig , kan tänka mig att det värmde i mammas hjärta då hon vaknade och hörde mig i hela huset :)
Nu är det en massa år sedan och när man tänker tillbaka så har det gått så himla snabbt, om en vecka fyller jag 25 år och för tio år sedan så hade jag andra planer på hur mitt liv skulle se ut, vad jag skulle göra och inte göra men det blev inte som jag hade tänkt mig, det blev ännu bättre.
Jag har verkligen fått leva ut mitt liv som ung och det är jag så glad över för det är inget som man lär göra igen inte på samma sätt iallafall och jag har haft så sjukt roligt under alla dessa år och jag vet att åren som jag har framför mig kommer att bli ännu bättre, jag vet att det är mycket som kommer hända fram över och jag längtar verkligen för att få se hur mitt liv ser ut om 10 år och jag ser fram emot att se om det blev så som jag tänker nu, spännande :)
Jag längtar lite till den 1:e bara för att få se allt fint jag ska få, jag ser fram emot det även om jag helst av allt hade velat att åren skulle varit lite längre så man slapp att bli gammal så fort men man får helt enkelt leva sitt liv fullt ut varje dag så gott det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0