Börjar komma närmre och närmre

Idag hade jag verkligen kunnat sova ett antal timmar till utan problem men så tråkigt ska jag min sann inte ha det idag.

Börjar känna förkylningen komma närmre och närmre och jag vill verkligen inte bli sjuk, inte nu det har jag inte tid med men ska den komma får den gärna komma utan feber så kan jag jobba iallafall, tiden får väl avgöra detta antar jag!

Ska försöka få i mig lite frukost trots att jag inte ens är sugen på det men mat behöver man för att må bra, efter det blir det en sväng till mormor och sen hämta mamma kl 15. Alltså en bra dag med dem bästaste :)

Usch, usch , usch dags att vakna till liv så man kommer iväg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0