Borta bra men hemma bäst

När jag klev innanför dörren hemma hos mormor så doftade äppelkaka i hela lägenheten och den var lika god som den luktade och till det var det egen gjord vaniljsås, det var inte så svårt så det kanske man skulle testa på själv och god var den också.
Hjälpte henne med lite saker därr hemma och tiden bara flög iväg och det var dags att köra ner till stan och hämta mamma, körde upp henne till din bil där hon äntligen skulle få hem sin pärla som stod och glänste som bara den så hon vart överlycklig att äntligen få tillbaka sin bil och jag förstår henne det hade jag också varit och jag kan säga att vägen till hyllinge märktes det att hon var glad, det var gasen i botten och jag gjorde vad jag kunde för att hänga på utan att bli påkörd eller köra in i något haha mossan körde som en galning för en gångs skull haha ;)

Blev lite handling på Citygross med henne och sen beslöt jag mig för att köra hem istället för att följa med henne, var så jädrans hungrig såför börja jag med middagen direkt när jag kom innanför dörren och det är verkligen skönt att få komma hem och ha lite egen tid så här på kvällen också då man vet att man inte har någonting som man ska eller måste göra, borta bra men hemma bäst passar super bra just nu!


Ska passa på och hoppa in i en varm dusch och sen bara avnjuta kvällen i soffan framför tvn, underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0